Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji/zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

- poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o zaistniałej sytuacji,

- wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji zgodnie z zamieszczonymi w nim instrukcjami (błędne wypełnienie formularza może skutkować długim terminem rozpatrzenia wady) i dołącz go do przesyłki,

- Uwaga!! Podczas zakupu towaru akceptujesz nasz regulamin!! Zwrot towaru bez podania przyczyny obejmuje tylko i wyłącznie odcinki powyżej 50m lub odcinki gotowe.

2. Odesłanie produktu:

- Składając reklamacje prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury.

3. Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ZiF electro Magdalena Bieda

Krzywopłoty Paderewskiego 63

32-310 Klucze

Formularz reklamacji/zwrotu towaru

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl